keskiviikkona, helmikuuta 29

Käsin, muttei käsitöitä

Aika on kulunut ihan kaiken muun kuin käsitöiden parissa. Oon yrittänyt jotain sukkaa vääntää, mutta siitäkään ei tunnu tulevan enää mitään. Ensimmäinen on valmis, pari sille olisi ihan kiva. Epäilen, saanko ikinä aikaiseksi.

Jotenkin ei edes haittaa. :)

Oon koulusta pitänyt vähän "luovaa taukoa" ja päätin että ens periodissa sitten taas olen reipas. Helmikuu on mennyt lähinnä ulkoillen ja nukkuen, ja töissä. Ystävänpäiväksi pääsin myös harjoittelemaan kimppujen tekoa, ja sen jälkeen olen myös muutamia kukkasia käsissäni pyöritellyt. Joku lienee mun tekemän kimpun jo ostanutkin. :)

Tuo on kyllä kivaa hommaa, oikeasti. Olen saanut olla hyvässä opissa, ja minulle on kirjaimellisesti kädestä pitäen näytetty miten homman kuuluu toimia. Opittavaa on valtavasti, ja se tuntuu vaan mukavalta!

1 kommentti:

  1. Pirteä kimppu :) Luova tauko kuulostaa mukavalta, toivoo nimimerkki koulussa raatava!

    VastaaPoista