perjantaina, tammikuuta 15

Postimyynnin helppous ja huolettomuus ... ?















Tämä opiskelija upotti viimeiset pennosensa paritäkkiin, jota metsästettiin huolella. Suht edullinen löytyi eräästä nimeltä mainitsemattomasta, nimellään harrastuksiin viittaavasta postimyyntialesta, ja päätinpä tilata sen. Viikon kesti, ennenkuin tilausta edes käsiteltiin, ja silloin ilmoitettiin tuotteen olevan loppu. Tilasin kuitenkin uuden, muutaman euron hintavamman ja ihan kelpo merkkisenkin peitteen.. Ja mikä villi yllätys laatikosta paljastuikaan! (myöhemmin laatikosta paljastui oikea peto.. Sampon mielestä se oli hyvin viihtyisä. =)















"Hei meiän peitossa on kiinni teippiä!" Lähempi tarkastelu osoitti teipin olevan jonkun ompelijan luovaa ongelmanratkaisua. Ilmeisesti kankaita oli ommeltu yhteen vinoon, tai jotain vastaavaa, ja sitten olikin jäänyt pala puuttumaan, ja vanut tursuivat ulos. Hommahan ratkeaa tottakai teipillä! Huomatkaa huolellinen saumaus teipin yli. Kipakkaa puhelua asiakaspalveluun, ja antoivat tuosta 5 e alennusta, loppuhinnaksi peitteelle ja kahdelle tyynylle jäi 20 e (norm.35e) Palauttaminen ja uuden saaminen olisi kestänyt turhan kauan, tätäkin odottelin melkein kaksi viikkoa.. Joten pääsin parsimaan!















Viimekesäistä mekkokangasta! Neulan jälki ei parasta ole, mutta minusta tuo teki peitostamme aika persoonallisen. Ja eihän se sieltä minnekään edes näy, pääasia että vanut pysyvät sisällä! Kuvien kera laitoin kyllä palautetta peiton valmistajafirmalle, jossa "kehuin" loistavaa ongelmanratkaisutaitoa. :)

Tällaista kuuluu siis tänne. Mohairista kun aiemmin höpöttelin, se työ meni purkuun ja odottelen nyt uutta Novitaa, mitä siellä olisi niitä lankoja varten. Puikoilla on kuitenkin pientä palmikkokämmekästä Nalle Marjaretki lakka-langasta.. :) Tuplalapanen on jumissa. Ikään kuin kuin writer's block, mutta neulojan versio. Knitter's block?

3 kommenttia:

  1. miten kummassa tuollaista kehdataan edes asiakkaille lähettää?? kyllä pistää miettimään...

    VastaaPoista
  2. No ohhoh mikä peitto, miten tosiaan tuollaisia voidaan maksaville asiakkaille lähettää? :O Hieno paikkaus kuitenkin :D

    VastaaPoista
  3. Mietin myös, eikö kukaan muka todellakaan ole sen vertaa hävennyt, että tajuaisi ottaa peiton pois myynnistä.. Taidan lähettää myös hobbyhalliin nuo kuvat.. :D Minusta pinkkipilkullinen paikkaus kuitenkin teki tuosta peitosta aika rakastettavan. Kaikissa meissä on virheemme.. ;)

    VastaaPoista