perjantaina, helmikuuta 19

Vapaapäivän ilta

Kuvittelin ehtiväni neulomaan Helsingissä paljon enemmän mitä todellisuudessa kerkesin. Käyn töissä ja muuten hengaan yksin? Aika on mennyt ilmeisesti SNY-paketteja kuolatessa netissä ja muutamaa ystävää olen nähnyt. Kuitenkin kierros silloin tällöin on valmistunut.

Valkoiset ja tummanharmaat unelmalangat pääsivät puikoille samantien maanantaina. Tästä tulee isona neuletakki, Kalastajan vaimo - blogista löytyvällä ohjeella. Päätin vähän suomalaistaa kuviota, ja nyt tulee tuollaisia häjy-vinoruutuja. :)

Päivällä myös päätin että olen kyllästynyt blogini ulkonäköön. Alkujaan se oli liian vihreä, sitten liian keltainen, joten päivllä päätin vaihtaa sen siniseksi. Iltaa kohti tajusin kauhean virheeni ja palasin hillitympään, mutta en tykkä tätä vieläkään. Se alkuaikojen vihreä taisikin olla kyllä kiva..

Tämän illan aion viettää norjalais-suomalaisen neuleeni kanssa leffoja katsellen, saunakin olisi lämmin ja ruoka uunissa, ja pakastimessa Pappagallon jogurttijätskiä..lempparini! Täydellinen vapaapäivän ilta. Vielä 3 päivää reipasta lottomyyntiä, ja sitten takaisin kotiin, ja koulussa odottaa neljä tenttiä tiistaina ja keskiviikkona!! (sitähän myös voisi lukea niihin tentteihin, mutta ehkä sitten junassa.... ;)






3 kommenttia:

  1. Ai, mukava kuulla että olet Ärräläinen :) Täällä on toinen Ärräläinen, työskentelen Espoossa... Toinen koti on tosiaan täällä Tuusulassa, siksi kysyin missä päin Tuusulaa oleilet :)

    psst, mikäli olisit kiinnostunut osallistumaan mun "kiertävään neulevihkoon", tsekkaa lisää mun omasta blogista ;)

    VastaaPoista
  2. Kuulostaa tosi hyvältä! :) Olin joskus aikoinaan aivan hulluna swappaukseen, jos tiedät mitä se tarkoittaa. Että tottahan minä nyt tähän osallistun!

    Ärräläinen tosiaan, nyt kauppiaskioskilla josta joskus aloitin, yleensä Rautakirjalla. Kauppiaalla on kivempaa. :)

    VastaaPoista
  3. Kauppiaalla todellakin on kivempaa! Itte myös kauppiaalla sekä ihan rautakirjalla. Kauppias maksaa niiiiin paljon enemmän :D Silloin joskus kun uhkasin erota, se nosti mun palkkaa :) Mutta nyt on ärrähommat kohta jäämässä taaksepäin :)

    VastaaPoista